Αναγνώστες

Σελίδες

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Το κρασί στο Διαδίκτυο...

Ανθρωπος της τεχνολογίας εγώ... το διαδίκτυο είναι ο φυσικός μου χώρος. Και ενώ οπουδήποτε αλλού πλην της καημένης Ψωροκώσταινας, το κρασί "λάμπει" στο Inrternet... εδώ, η πλήρης απογοήτευση....

Τα περισσότερα sites αφιερωμένα στο κρασί βρίσκονται σε ένα είδος... χειμερίας νάρκης: Εγκαταλειμμένα από τους ιδιοκτήτες τους, σπάνια ενημερωνόμενα, κάτι σαν ...μουχλιασμένα υπόγεια, βολοδέρνουν στο διαδίκτυο δηλώνοντας την αδυναμία τους να πεθάνουν αξιοπρεπώς...

Ναι, εντάξει... υπάρχουν κάποια καλά, και κάποια ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ... το Αθηνόραμα ίσως το πρώτο... αλλά η πλειοψηφία ΤΡΑΓΙΚΗ. Και όλα, με αρχικούς στόχους να γίνουν το κέντρο του κρασιού στην Ελλάδα! Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο! Είανι η γνωστή αμετροέπεια του έλληνα, είναι πραγματική φιλοδοξία που κάπου ...κατέρρευσε... δεν ξέρω, νομίζω το πρώτο: Ολοι ξεκινούν με ενθουσιασμό, χωρίς να εκτιμήσουν ότι το καλό έχει απαιτήσεις: απαιτήσεις χρόνου, απαιτήσεις γνώσης, προσπάθειας, συνέπειας... και όλα αυτά σήμερα είναι "εν ανεπαρκεία"...

Εκεί όμως που η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ, είναι στο θέμα της πώλησης κρασιών μέσα από το Internet. Δεν θα υπερβάλλω αν πω ότι -με ΔΥΟ ΜΟΝΟ εξαιρέσεις, όλα τα sites είναι πεθαμένα! Κανένα δεν λειτουργεί σωστά, τα περισσότερα δεν σε αφήνουν ούτε να παραγγείλεις. Ολα σχεδόν προσπάθειες που έγιναν από κάποπιες κάβες, που νόμισαν ότι βάζοντας ένα site στο Internet, αυτόματα θα ...γέμιζν παραγγελίες. Ερασιτεχνικές, κακές προσπάθειες.

Αλλά και τα δύο καλά, κακέκτυπα των site του εξωτερικού... οι μόνες επιλογές αναζήτησης είναι το χρώμα ( λευκό, κόκκινο, ροζέ) και ...τίποτα άλλο! Ενα από αυτά μάλιστα, με μεγάλη λίστα, σε υποχρεώνει να ψάξεις ανάμεσα σε πάνω από 200 (!) κρασιά γιά να βρείς αυτό που αναζητείς.

Θα ήθελα, πραγματικά, να ακούσω κάποιες απόψεις φίλων του κρασιού σχετικά... γιατί είναι πραγματικά κρίμα, η Ελλάδα του οίνου ουσιαστικά να απέχει από το υθ' αριθμόν 1 μέσο ενημέρωσης και προώθησης πωλήσεων σήμερα...

Πραγματικά κρίμα...

16 σχόλια:

Rena είπε...

Καλοτάξιδο το μπλογκ σου!

WineLover είπε...

Delicieuse,

Ευχαριστώ γιά το ...ποδαρικό και γιά τις ευχές!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλορίζικο!!!
Θα προσπαθήσω να σε φέρω σε επαφή με ένα φίλο blogger που ασχολείται επίσης με το κρασί!!
Καλή μας εβδομάδα από αύριο!!

WineLover είπε...

Ελενα,

Σε ευχαριστώ πολύ!

lila είπε...

Καλησπέρα και καλώς ορίσατε στην blogόσφαιρα.
Δεν γνωρίζω πολλά περί οίνου και σχετικά με αυτό που ζητήσατε μπορώ να σας παραπάμψω στο μόνο blog που γνωρίζω σχετικό με κρασί:wineryeconomou.blogspot.com και μέσω του οποίου μπορείτε να μπείτε και σε άλλα σχετικά με το κρασί,links.Ελπίζω να βοήθησα.
Καλορίζικο και να τα λέμε.

άλλη Αγγελική είπε...

Ευχές κι από μένα, WineLover. Ελπίζω να μας μάθεις μερικά σχετικά με το κρασί!

WineLover είπε...

Lila,
Ευχαριστώ πολύ και γιά το link Και γιά τις ευχές. Θα τα ξαναπούμε.

WineLover είπε...

άλλη Αγγελική ,

Ευχαριστώ γιά τις ευχές. Σίγουρα θα προσπαθήσω να ...μυήσω όλους όσους έχουν διάθεση στο καλό κρασί. Εξ' άλλου, όσοι αγαπούν το καλό φαγητό, είναι αδύνατο να μην εκτιμήσουν την συμβολή του κρασιού στην βελτίωση των γέυσεων και στην συνολική απόλαυση.

Θα τα ξαναπούμε.

Ανώνυμος είπε...

Καλή Αρχή! :)

Betty's Cuisine είπε...

Νόμιζα ότι καταχωρήθηκε το σχόλιό μου αλλά βλέπω σήμερα πως δεν...
δεν πειράζει - σου εύχομαι Καλορίζικο το blog σου και χαίρομαι που είμαι ο πρώτος σου follower!!!

WineLover είπε...

Betty's Quisine,

Δεν είχα κάποιο σχόλιό σου, εξ' αλλου ΟΛΑ τα σχόλια δημοσιεύονται χωρίς παρέμβασή μου... πάντως, αν έκανα κάποιο λάθος, ζητώ συγγνώμη... πρωταρης είμαι.

Σε ευχαριστώ που είσαι η πρώτη μου follower, ελπίζω να μην σε απογοητεύσω.

Θα τα λέμε, ελπίζω.

Αγγελικη Ν είπε...

Καλορίζικο!
Σχετικά με την πώληση κρασιών μέσα από το Internet νομίζω ότι είναι σε εμβρυακή κατάσταση, γιατί και οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν από κάβες.
Είναι ωραίο να βλέπεις το μπουκάλι από κοντά! Το βάρος του μπουκαλιού, αν έχει φελλό ή καπάκι βιδωτό, η ποιότητα της ετικέτας μετρούν (για μένα) και πρέπει να τα δεις από κοντά!

WineLover είπε...

Αγγελική Ν,

Δεν είμαι σίγουρος καθόλου ότι ο λόγος είναι αυτός... Εχω ζήσει αρκετά χρόνια στο εξωτερικό (Αγγλία) και εκεί η αγορά κρασιού από το Internet είναι θεσμός. Πάντοτε αγόραζα από το Internet και η OnLine κάβα (BBR) Μού έδινε δυνατότητες που καμμιά κάβα δεν μου δίνει: Να δω νέα κρασιά, να τα δοκιμάσω με σημαντική έκπτωση, να πάρω όποια πληροφορία σχετικά με το συγκεκριμμένο κρασί... Πολύ λίγες, κεντρικές κάβες, έχουν την δυνατότητα να σου μιλήσουν με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ γνώση γιά το κρασί.

Πιστεύω ότι εδώ το πρόβλημα είναι στον ερασιτεχνιασμό των ασχολουμένων. Μιά απλή επίσκεψη το βεβαιώνει.

Kostis είπε...

Καλώς όρισες στον κόσμο των wine-bloggers!

Δεν έχω πολύ χρόνο γι'αυτό θα σχολιάσω σύντομα.
Στην Ελλάδα ένας πραγματικός οινόφιλος θα πάρει ένα σ/κ το αμάξι του και θα κάνει μία γύρα στην Νάουσα, την Νεμέα, την Γουμένισσα, την Μαντινεία και θα επιστρέψει με ένα πορτ μπαγκάζ γεμάτο κιβώτια!
Αυτός είναι και ο ιδανικότερος τρόπος αγοράς κρασιού! Επαφή με τον παραγωγό, σχετικά χαμηλότερες τιμές, πρόσβαση σε σπάνιες σοδειές κλπ.! Άσε που συνδάζεται και με εκδρομούλα, χαλάρωση και φαγητό σε καμιά κοντινή ταβερνούλα!
Ξέρω πως δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να το κάνουν αυτό αλλά αυτοί που μένουν είναι πολύ λίγοι για να στηθεί γι'αυτούς ένα σύστημα πωλήσεων στο διαδύκτιο. Ας μην ξεχνάμε πως οι έλληνες καταναλωτές κρασιού που ξερουν να πίνουν καλό κρασί και να ψάχνονται είναι ακόμη λίγοι.

Τους οινοφιλικούς μου χαιρετισμούς!

WineLover είπε...

Kostis,

Μα... θέλει και ρώτημα? Ασφαλώς είναι αυτός ο καλύτερος τρόπος! Αρκεί, βέβαια, να υπάρχει χρόνος... και ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ αυτοκίνητο και ακόμα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ!!!

Πάντως, γιά εμάς τους υπόλοιπους, η ηλεκτρονική κάβα που ΣΕΒΕΤΑΙ βέβαια τον εαυτό της, προσφέρει πολύ περισσότερα από μιά απλή κάβα.

Σε ευχαριστώ γιά το καλωσόρισμα, αν μπορείς να μου δώσεις κάποιες διευθύνσεις ελλήνων wine bloggers, θα σου ήμουν υπόχρεος, γιατί ψάχνω και ...δεν βρίσκω.

cook είπε...

καλως ηρθες στη μπλογκογειτονια!απόσο ξερω υπαρχουν τα οινομαγειρεματα
oinomageiremata.wordpress.com/

About Me

Η Φωτό Μου
WineLover
Μου αρέσει το καλό κρασί... έζησα παρέα με αυτό πολλά χρόνια, και μπορώ να πω ότι υπήρξε ο πιστότερος φίλος μου. Δεν με πρόδωσε ποτέ, μου έδωσε απλόχερα ότι ένα καλός φίλος δίνει στον άλλο: Συντροφικότητα, παρηγοριά στα βάσανα, ζεστή συντροφιά στις χαρές... πάντα δίπλα μου σε στιγμές που ο καλός φίλος αναδεικνύεται και ...αποδεικνύεται. Σ' αυτό τον φίλο απόφάσισα να αφιερώσω κάποιες από τις λίγες ελεύθερες στιγμές μου... του το χρωστάω, άλλωστε.
Προβολή πλήρους προφίλ